vineri, 17 aprilie 2015

Doar...încă odată.

- Aș mai spera pentru încă odată.
- Eu nu cred că vom reuși.
- Eu cred că da. Ai navigat vreodată pe mare? Fără posibilitatea de a simți pământul zile întregi? Vreau asta încă odată. Vreau să mănânc incă odată la Creme de la Creme. Vreau încă o noapte în oraș cu ai mei, să ne bucurăm de un spectacol de neuitat. Vreau un pahar de șampanie. Și încă unul. Vreau căldura unui vis dulce într-un set de cearșafuri noi. Încă o noapte de muzică bună. Vreau să stau la întâlniri și să simt soarele pe față cât mai mult timp. Să umblu în picioarele goale pe nisipul fin și rece. Să simt valurile mării la picioarele mele. Vreau să mă holbez la o frescă. Vreau să stau în grădină și să citesc încă o carte bună, să simt adierea vîntului prin paginile cărții. Dar mai presus de toate, vreau să dorm. Vreau să dorm așa cum am dormit cînd eram copil.
Dă-mi asta. Doar...încă odată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu