duminică, 17 aprilie 2016

Serendipity Blog - primul anișor

Cu pași mici dar siguri, a trecut un an. Experiența de blogger mi-a dezvoltat nu doar capacitățile în a scrie, ci m-a ajutat să mă integrez în această lume necunoscută pentru mine, să cunosc oameni cu experiență și să mă provoc necontenit în a găsi subiecte noi pentru cititorii mei.
Începuturile sunt întotdeauna cele mai grele. Începutul meu nu a fost o excepție. Îmi amintesc inițial cât de multe idei aveam și cât de nerăbdătoare eram să postez cât mai mult și cât mai des. Îmi amintesc cât de mult m-am chinuit la unele articole, acesta și acesta , în mod special. Absolut întâmplător am ajuns la 9 articole lunar și am decis să nu mă dezic de acest număr. Și timp de un an- mi-a reușit.
Se spune că există 3 etape în viața unui blogger : prima când ești asaltată de entuziasm și ai impresia că ai idei nelimitate pentru blogul tău, a 2-a etapă începe atunci când ideile sunt pe sfârșite și ești impusă în a te concentra și a găsi un subiect de scris. Iar a 3-a etapă, e cea mai ușoară : ideile ”curg” ca apa unui râu, poți scrie despre orice, oricând, oriunde. Dar nu toți ajung până la cea de a 3-a etapă.
Lăsând introducerile la o parte, astăzi, 17 aprilie mă pot lăuda cu mai bine de 30.000 de vizualizări și exact 108 de articole. Cele mai vizualizate 10 articole au fost :

1. 50 cele mai interesante lucruri despre cărți și scriitori (1)
2. Harry Potter în cifre și date (2)
3. Dacă aș fi bărbat
4. 50 cele mai interesante lucruri despre cărți și scriitori (2)
5. 8 boli ale cărților
6. Despre unul dintre cele mai frumoase lucruri din lume
7. Harry Potter în cifre și date (1)
8. Puterea
9. Tess dUrberville de Thomas Hardy
10. Completare

Acum, nu pot să spun decât MULȚUMESC că îmi sunteți alături.


2 comentarii: