miercuri, 11 mai 2016

Top 5 Wednesday - Cărți citite dintr-o răsuflare

Codul lui daVinci de Dan Brown. Nu mă abat deseori de la literatura clasică, dar și când o fac - nu-mi pare rău. Dan Brown are un mister și un suspans aparte cu care își contruiește romanele, iar detaliile ștințifice îi oferă romanului o dorință arzătoare de a-i pătrunde conținutul.
Exerciții de echilibru de Tudor Chirilă. Trebuie să recunosc că sunt fan Chirilă. Am așteptat cartea prin poștă săptămâni bune, iar când a venit am citit-o dintr-o răsuflare. Acum îmi aduc aminte cu frenezie de textele sale și le recitesc cât de des am ocazia.
Bună seara, Melania! de Rodica-Ojog Brașoveanu. Nu pot să nu menționez că detectivele sunt pasiunea mea și de fiecare dată când intru în miezul unui roman-polițist nu pot să nu o fac și eu pe polițista. Romanul respectiv a fost citit în câteva ore, și recitit mai târziu cu și mai multă pasiune și dragoste.
Tess dUrberville de Thomas Hardy. Îmi amintesc mereu cu plăcere de această carte, de personajele, momentele și emoțiile care m-au cuprins în timp ce o citeam. Mi-a părut rău momentul când am terminat-o și, trebuie să recunosc, mi-a părut rău că am citit foarte repede pentru că m-am aflat în febra lecturii doar pentru câteva zile.
Să ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee.  Am început romanul dintr-o provocare și l-am terminat dintr-o răsuflare. Îmi aduc aminte și acum duminica în care l-am citit și satisfacția pe care am primit-o încă de la primele pagini și de la motivul pentru care e păcat să ucizi o pasăre cântătoare.

*Cărțile sunt într-o ordine aleatorie, fiindcă mi-au plăcut în aceeași măsură. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu